Wednesday, February 18, 2009

Kärleksinvit

En student(?) på Northeast Forestry University (@nefu.edu.cn) i Kina har kontaktat mig och några andra med samma förnamn som jag. Hon vill träffa mig.. och de andra med samma förnamn. Gissningsvis vill hon bara träffa en av oss - den rätte. Hon börjar med att konstatera "Love is blind... But in any case it is full of feelings, I think." Jag är inte sen att hålla med. Men utifall jag blir osäker på kärlekens fullkomlighet kan jag titta i hennes mapp. Hon är och kanske jobbar som modell.

Sedan berättar hon om sig själv. Hon gillar, eller snarare älskar bio, turism, resa, museum, musik med mera. Vi har liknande intressen, även jag gillar film, resa och museum.

"I like to waste time with family"..."I want a guy that loves to cuddle."



My mind is made up! ;-*

1 comment:

Anonymous said...

Inget är på riktigt. Internet finns inte, och i de fall det verkar finnas är det fyllt av lögn. PS. Det är inte hon på bilden, det är jag som är omgjord på utsidan.

 

Free Blog Counter