Wednesday, October 22, 2008

Jag vet,

men det här var det dummaste. Påminner mig om då jag var i tonåren och pratade köttätande med en (vuxen) orginalare. Denne menade att - om vi inte åt upp djuren skulle vi snart inte få plats. Vi skulle måste flytta, korna skulle liksom bli för många. Tro inte att det pratades om viltjakt, icke.
Denne trodde att kor och grisar förökade sig i ständig explosionsartad takt och att människan försökte bromsa detta med slakt för att få plats. Och varför slänga kötten när man kan äta det?

När nämnd orginalare läser rubriken nedan tänker denne - Björnen har alltså tydligt uttryckt en önskan om 40 timmars arbetsvecka, eget boende och livslång monogami. Knasigt, men på tiden? Hjälp, snart har jag en björn som granne! Hjääääälp! *panik* Hjääälp! Gud hjäääälp!



Liksom Aftonbladet frågar jag mig här om jag, liksom dom gör rätt när jag anonymiserar.
Nej, egentligen inte. Men någon, skulle kanske, tycka sig ha rätt att veta vem som är såhär galen.

No comments:

 

Free Blog Counter